úterý 2. prosince 2008

Ahoj, ještě mě napadlo pár takových detailů:
1. Budeme dělat to okénko na orloji? Určitě by to bylo dobré. Ale musí ho někdo udělat.... Já to nestihnu, navíc ho s sebou nemůžu tahat, protože mám předtím hodinu s Doušou na Rejdišti a kolem vrátnice se vždycky snažím proklouznout pokud možno nenápadně...

2. Co ten trůn? Našla jsem doma takovou černozlatou šálku, tak by se to mohlo kolem křesla nějak omotat. Nebo máte někdo doma něco lepšího?

3. Napadlo mě, jestli bychom neměli Grauovi za ochotu něco dát. Jenom něco malého, třeba nějakou čokoládu - každá z nás čtyř by dala 10 Kč a bylo by to. Jestli souhlasíte, já něco koupím a ve čtvrtek na kvartetu mu to dám.

4. Dohodnuté oblečení je (snad) něco černobílého + barevný doplněk. Asi bych to měla dát vědět i Heleně, ne?

Žádné komentáře: